KLIK SINI JUGAK!!!!


Thursday 6 November 2014

Idea update belog.

Assalamualaikum. Hye :)

Gigih jugak update blog sbb mcm boring kalau xupdate. walaupun xada reader. Wahahaha. Ada aku kesah? . Sblm taip Assalamalaikum kt atas tu idea nak taip apa mencanak2 dalam kepala otak ni. Sekali dh taip terus mcm blurrr jap. Haishh nak cite pasal apa ni.

Kdg2 ada jugak benda yg mcm best je kalau update kat belog tapi tetiba ada suara berbisik boleh ke update psl ni. Hishhh karang org sensitip terbaca belog aku karang kena saman pulak xpasal2 hahaha. *ntah pape je.

Hmmm *blurrr...


Tadi sebelum update taip entry ni aku mcm terpikir nak update pasal buli,pasal shopping, pasal makan, pasal kahwin . Ehh . Hahahaha *jgn salah phm. Tapi sekarang aku malas nak taip. Malas tau M.A.L.A.S.. yg tu penyakit bahaya tau. Mohon elakkan!!! Wahahaha.

Dah la stop dulu sblm mengarut lebih jauh.

# Title kat atas tu betul dah. Tapi isi entry xsama dgn apa yang aku pikir nak cerita td. Kahkah

Bye.
Tq:D

No comments: