KLIK SINI JUGAK!!!!


Tuesday 7 October 2014

Apa jadi dengan aku selama setahun ?

Bismillah :)

Assalamualaikum.
Gigih menaip dikala subuh2 ni.. cehhh. Sebab apa tau? Sbb dh lama xmelempiaskan rindu dendam kt sini.. hahahaha.. *pegi muntah jauh2*

Tapi betul la setahun menghilang aku rindu nk taip kt blog ni. Selama tempoh lupa password,emel apa semua ni aku hanya mampu usha blog ni dari jauh je.. xtrcapai akal ingatan aku apa psword blog ni.hahaha tp akhirnya bertemu jugak kite.. kahkah * poyo punya ayat

Mana aku pegi selama sthn? Apa dh jd spnjang sthn? Aduhhh byk benda yg berlaku spnjang sthun ni. Positif negatif dicmpur aduk jd kehidupan.. kahkahkah haishhh apa pasal ayat nk menjiwang ntah.

*skip*

Apa yg berlaku kt aku slama stahun?


● Tamat belajar.
Iye. Alhamdulillah tamat tempoh 3 thn aku menuntut ilmu diploma. Masih terkapai2 lg nk menglaksanakan sgala ilmu yg ada..* ahhh xtau nk taip apa*


● Kerja
Hikhik. Petama kli dlm hidup aku menjadi seorg pekerja yg bngun pagi2 nk smpai tmpt keje cpt sbb xnak punch card merah. Ye petama kali dan ia adlah 1 pglaman yg aku ingt smpai bila2 tp dikala aku menaip entry ni aku adalah seorg #penganggur terhormat. Ehh. Hahaha.

● Menganggur
Kalau ada yg tnya jd penganggur best atau tak? Jwpnnya 1000% dan lebih adalah TIDAK. Hahaha. Pengalamab jugak ni *PENGALAMAN SUPAYA TIDAK MEMILIH KEJE. hakhakhak

oklah idea ku semakin kering tapi adakah entry ni hnya entry kosong tnpa gambar. Ohhh tidak . Aku adlh xsuka baca entry tnpa gmbr. So serius this entry if no picture gitu.

Sat nah nk try boleh dak up gmbr barang sebijik dua.
                             ↓
             
                             ↓

                             ↓



                             ↓

                             ↓

                             ↓




Opssss.. maaf. No pic 4 this entry.
Line cap ayam toksah berangan nk up pic.hikhikhik.


Ok bye :)

#maaf entry pnjang ni ditaip pakai phone cikai hasil keje 9 bln je. Heeee.

No comments: