KLIK SINI JUGAK!!!!


Thursday 9 October 2014

Xkenal maka xcinta. :)

Assalamualaikum.
Hehehe. Terrrajin pulak nk belek blog hari ni. Sjak2 jadi penganggur terhormat ni rasa mcm hmm hmm nk ckp mcm mna erk. Haha. *ok diam. Pikir nk taip pasal apa. Hee.

Ok berbalik pada title kt atas sana #Xkenal maka xcinta. Hahaha. Bercinta jugak nak buat title ni. Ok mcm ni.

Aku ni dulu sekolah duduk asrama then bila cuti sek balik rumah ada la kwn2 yg contact. Bila sebut kwn2 opkos 99% adalah member sekolah. Bila kwn2 yg biasa contact its normal. Ni nk cerita kwn yg xbiasa contact. So bila first time dorg contact ayat azimat mereka2 adlah

"Gile sombong kau kt sekolah"
"Sombong betul kau"

Hahaha. Dan yg seumpama dgnya.

Bila masuk kolej pun sama jugak. Balik dri kelas bukak fb msti ada mereka yg pm

"Sombongnye"
"Tak penah tegur pun"

Hahaja. Dan lain2. *Ewah2 kau orang

ok meh nak cerita. Ayat2 diatas biasanya dtg dari member2 lelaki. Haha.
Aku bukanla sombong tak tentu hala. *lebih kpd pemalu kot. Cehhhh

yela takkan aku tetiba nk pegi tegur korang klu xada hal ye dak. Karang kata buang tebiat pulok.haaa. aku xdehal sbnrnya tapi tula muka aku nmpak mcm sombong,garang,belagak nk mammmpus. Tapi hati i ada taman bunga tau.haha
Sape2 yg dh kenal aku compem akan nmpak perangai gila2. Xmatang aku. Suka gelak byk kuat pulak tu.haha

Lagi satu. Aku ni penyegan sikit kot hahaha . Malu itewww tau * tutup muka. Tapi kalau dh biasa dgn org tu terutama klau sekepala gila2 gak mmg xde dah la nk segan2 sgala. Hahaha..

Hee itu je nak cite. So jgn malu2 nk tegur. Xkenal maka Xcinta gitu. #xpayah nk bercinta2 sgt.


kbai
tq:)


No comments: