KLIK SINI JUGAK!!!!


Tuesday 14 October 2014

Sambung belajar?

Assalamualaikum :)

Sekarang ni aku tgh mengalami sindrom pelik ni. Penyakit pelik. Hahaha tau apa dia ??

Skrg Bila mengadap fb ke apa2 laman2 sosial la aku ada masalah bila tgk kwn2 aku post gmbar tgh study ke, dlm kelas ke, tgh buah assigment ke atau apa2 yg berkaitan dgn BELAJAR. Hahaha. Xphm skrg ni. Tapi ni sbenarnya penyakit *cemburu* . Tau apa itu cemburu? Hakhak.
Aku rindu woii zaman study aku. Aku rindu nk buat assigment. Aku rindu nak stay tgh2 mlm study untk kuiz esok. Aku rindu rindu nk bergelumang dgn paper midterm final. Aku rindu nk bangun pagi2 pegi kelas dgn mata mcm burung hantu. Aku rindu semua tu tau tak. :(

Jadi apa masalah? Pegi jela sambung study kn...

Bukan tak nak. Impian woii. Jeles menggila tu tgk kwn2 yg sma2 berjuang time diploma dlu semua dh nk abs degree. Aku jeles tau !!!!.

Tapi .. *ni bukan alasan semata2*
Aku kalau boleh nk keje dlu . Kerja tetap. Byk hutang woi nak settle. Ptptn. Kereta lg. Hutang bwh bantal tau x. Hahaha. Klau bleh nk start cikit2 byr hutang yg ada then smbung study dgn duit sendiri pulak.. no more ptptn!!!. Cehhh.

Lg satu sebenarnya aku buat keputusan nk kerja dlu ni pn sbb aku kecewa tahap petala dgn upu yg dh tolak aku jauh2. Sampai hati mu! 2 kali aku kecewa tau. Huhhhh. Tapi xpe ada hikmah . Hikhikhik *think positive.

Walau apa pn . Aku nak jugak sambung degree . Biar masa yg menentukan bila. Cehhhh
 Hahaha.. insyaallah. Doa . Usaha jgn tinggal.


Kbai .
Tq :)

No comments: